menusearch
cesir.ir

دریافت درجه «الف» فصلنامه " مطالعات ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی " در جدیدترین ارزیابی کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

جستجو
۱۴۰۲/۶/۲۲ چهارشنبه
(0)
(0)
دریافت درجه «الف» فصلنامه " مطالعات ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی " در جدیدترین ارزیابی کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
دریافت درجه «الف» فصلنامه

سلام و درود
بدینوسیله در کمال مسرت به اطلاع کلیه استادان، پژوهشگران و نویسندگان می‌رساند فصلنامه " مطالعات ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی " در جدیدترین ارزیابی کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به دریافت درجه " الف" گردید. اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از اعضای بین المللی و ایرانی هیات تحریریه امید دارم که در آینده نزدیک شاهد ثبت مقالات فصلنامه در پایگاه‌های جهانی همچون اسکوپوس و اریک باشم. خوشبختانه طبق گزارش سایت آکادمیا، مقالات فصلنامه تاکنون بیش از ۲۶۰۰ مرتبه در کشورهای مختلف دنیا دانلود و توسط پژوهشگران مورد استفاده قرار گرفته است. بر این اساس برای حضور فعال پژوهشگران ایرانی در صحنه جهانی علم، از کلیه نویسندگان خواهشمندیم با عنایت به نکات زیر مقالات پژوهشی خویش را برای چاپ در سامانه فصلنامه بارگذاری نمایند:

۱. زبان اصلی فصلنامه انگلیسی است و مقالات فقط به این زبان چاپ می‌شوند. البته توصیه می‌گردد نویسندگان محترم نخست مقاله خویش را به زبان فارسی ارسال نمایند تا پس از انجام داوری و حک و اصلاح نهایی، مقاله به زبان انگلیسی ترجمه شود.

۲. به کلیه اعضای محترم انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران که حق عضویت خود را در سال جاری پرداخته اند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در هزینه پذیرش مقاله تخفیف داده خواهد شد.
۳. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روال ارسال مقاله لطفا به سامانه نشریه به آدرس journal.cesir.ir مراجعه و از طریق ثبت نام مقاله خود را ارسال فرمایید.

با آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما
اکبر رهنما
رئیس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر