menusearch
cesir.ir

سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی

جستجو
۱۴۰۱/۸/۱۵ یکشنبه
(0)
(0)
سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی
سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی

سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی

اعضای هیات مدیره انجمن آموزش و پرورش ایران افتخار دارند در آستانه فرارسیدن سال نو، راه اندازی سایت " سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی " را به اطلاع کلیه پژوهشگران عزیز برسانند. این رخداد بین المللی به مدت سه روز در مورخه ۲۰ تا ۲۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ و به صورت حضوری با شرکت استادان و محققان ایرانی و خارجی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در پردیس شهر زیبای بابلسر برگزار خواهد شد. همزمان با این رخداد، مراسم بزرگداشت استاد فاضل جناب آقای دکتر علی محمد الماسی به عنوان یکی از پیشکسوتان عرصه علم آموزش و پرورش تطبیقی نیز صورت خواهد پذیرفت. بدین وسیله از کلیه علاقمندان و پژوهشگران دعوت می‌شود از سامانه کنفرانس به آدرس زیر بازدید و مقالات ارزشمند خویش را ارسال نمایند :
www.conference.cesir.ir

لازم است گفته شود که بخش هایی از سایت ( همچون اسامی سخنرانان اصلی کنفرانس ) در طی زمان آماده و اطلاعات تکمیلی متعاقبا به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

اعضای هیات مدیره انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ضمن تبریگ سال نو و آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت برای همه شما عزیزان امیدوارند فرصت زیارت و ملاقات شما را در شهر بابلسر و خطه زیبای مازندران داشته باشند.


سلامت و شادکام باشید
اکبر رهنما
رئیس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران


 سومین کنفرانس بین المللی

با سلام و درود
هیات مدیره انجمن افتخار دارد که پرفسور محمد ریوانی بسطامی، عضو هیات علمی دانشگاه یو اس ام مالزی را به عنوان نخستین سخنران کلیدی " سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی ایران" به پژوهشگران عزیز معرفی نماید؛ پرفسور ریوانی بسطامی دارای درجه دکترا در جامعه شناسی سازمانی از دانشگاه لندن و دارای تألیفات بین رشته ای در حوزه آموزش عالی، مسئولیت های اجتماعی و آموزش زنان است.

با افتخار میزبان پژوهشگران در همایش خواهیم بود. آدرس همایش : http://conference.cesir.ir

 

سومین کنفرانس بین المللی

معرفی سخنران کلیدی سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی

با سلام و درود
هیات مدیره انجمن افتخار دارد که دکتر شارل مووسی، نایب رئیس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل غرب آفریقا و عضو هیات علمی دانشگاه بوستیما، اوگاندا را به عنوان دومین سخنران کلیدی " سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی ایران" به پژوهشگران عزیز معرفی نماید؛ آقای مووسی دارای درجه دکترا در رشته آموزش و پرورش تطبیقی و دارای مقالات در حوزه مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی و مطالعه تطبیقی در خصوص نظام های آموزشی کشورهای غرب قاره افریقا است.

 

 

 

 

سومین کنفرانس بین المللیسومین کنفرانس بین المللی

 

معرفی سخنران کلیدی سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی

 

با سلام و درود هیات مدیره انجمن افتخار دارد که جناب آقای دکتر محمود امانی، دبیر کل محترم شورای عالی آموزش و پرورش را به عنوان دیگر سخنران کلیدی

معرفی سخنران کلیدی سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی

با سلام و درود
هیات مدیره انجمن افتخار دارد که جناب آقای دکتر محمود امانی، دبیر کل محترم شورای عالی آموزش و پرورش را به عنوان دیگر سخنران کلیدی " سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی ایران" به پژوهشگران عزیز معرفی نماید؛ دکتر امانی علاوه بر سابقه تحصیل در انگلستان، دارای تجارب ارزشمند در حوزه مطالعات آموزش و پرورش تطبیقی - بویژه آموزش علوم و تالیف کتب درسی- از طریق بازدید و حضور در کارگاه ها و کنفرانس های بین المللی در بیش از ۴۰ کشور دنیا می‌باشند. هیات مدیره انجمن ایمان راسخ دارد حضور و سخنرانی دکتر امانی فرصت طلائی برای مشارکت کنندگان در کنفرانس فراهم خواهد ساخت تا از دانش نظری و تجارب عمیق عملی ایشان مستفیض شوند.
به امید دیدار شما عزیزان در سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی
۲۰ تا ۲۲ مهرماه، دانشگاه فرهنگیان، بابلسر conference.cesir.ir

 

سومین کنفرانس بین المللی

معرفی سخنران کلیدی سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی
 
هیات مدیره انجمن افتخار دارد که پرفسور شارل ولوتر عضو هیات علمی دانشگاه نورث- وست آفریقای جنوبی را به عنوان یکی دیگر از سخنرانان کلیدی به پژوهشگران و شرکت کنندگان در سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی معرفی نماید. پرفسور ولوتر با اشتهار جهانی، علاوه بر اینکه در چند دوره ریاست انجمن آموزش و پرورش تطبیقی کشورهای جنوب آفریقا را برعهده داشته اند، عضو هیات تحریریه چندین فصل نامه بین المللی بوده و دارای سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشورهای ژاپن، چین، آمریکا، انگلستان، فرانسه، بلغارستان، شیلی و آلمان می‌باشند و در حال حاضر پرفسور ولوتر عضو هیات تحریریه فصلنامه مطالعات ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی نیز هستند؛ عنوان سخنرانی وی در کنفرانس عبارت است از :
ایران و کشورهای عضو بریکس: افق های نو برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس لطفا به سایت زیر مراجعه کنید : conference.cesir.ir
معرفی سخنران کلیدی سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی

 

 

 

سومین کنفرانس بین المللی

 

با سلام و درود
هیات مدیره انجمن افتخار دارد که پرفسور یوکی اوئه یاما، استاد دانشگاه علم توکیو، ژاپن را به عنوان سومین سخنران کلیدی " سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی ایران" به پژوهشگران عزیز معرفی نماید؛ پرفسوریوکی اوئه یاما دارای درجه دکترا در رشته مدیریت آموزشی از دانشگاه نیهون و دارای سابقه تدریس در دانشگاه های آمریکا، ژاپن و برونئی و مقالات در حوزه مدیریت آموزشی و تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش ژاپن است.

 

سومین کنفرانس بین المللی

سومین کنفرانس بین المللی

قابل توجه کلیه پژوهشگران و شرکت کنندگان در *سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی*
*انجمن آموزش و پرورش تطبیقی* برگزارمی کند : نشست تخصصی
*آماده سازی رهبران آموزشی .مرورتجربیات بین المللی*
زمان روز جمعه | مورخه *یست و دوم مهرماه* | مدت زمان پنل۲ ساعت

 

سومین کنفرانس بین المللی

 

*پنل تخصصی*
*کیفیت معلم وفضیلت اخلاقی*
قابل توجه کلیه پژوهشگران و شرکت کنندگان در *سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی*
*انجمن آموزش و پرورش تطبیقی* برگزارمی کند : نشست تخصصی 
*کیفیت معلم و فضایل اخلاقی به زبان انگلیسی*
در روز پنج شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ | مدت زمان پنل۲ ساعت

اطلاعیه
با سلام و درود خدمت کلیه پژوهشگران عزیز
با عنایت به اینکه طبق قوانین پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به مقالاتی که فقط به صورت چکیده در کنفرانس ها ارائه گردد هیچگونه امتیاز پژوهشی تعلق نمی‌گیرد لذا بدینوسیله از کلیه پژوهشگران و نویسندگان گرامی خواهشمندیم از همان بدو امر مقاله کامل خود را در سامانه " سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی" بارگذاری نموده و ارسال نمایند، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس لطفا به آدرس زیر مراجعه نمایید : www.conference.cesir.ir
به امید دیدار شما در بابلسر | انجمن آموزش و پرورش تطبیقی

اطلاعیه 
با سلام و درود خدمت پژوهشگران عزیز
با عنایت به پرسش بعضی از پژوهشگران عزیز بدین وسیله به اطلاع می‌رساند کلیه برنامه های " سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی " که در مورخه ۲۲- ۲۰ مهرماه در دانشگاه فرهنگیان مازندران - پردیس بابلسر برگزار خواهد شد *فقط به صورت حضوری* خواهد بود و هیچ برنامه ای به صورت مجازی ارائه نمی‌گردد. با این وجود علاقمندان می‌توانند مقالات خود را به کنفرانس ارسال نموده و در صورت اخذ پذیرش و در صورت عدم امکان حضور، گواهی های مربوطه را از طریق پست - به شرط پرداخت هزینه پستی - دریافت نمایند؛ لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش امتیازات کنفرانس و بخش هزینه ها از طریق سامانه کنفرانس به آدرس زیر مراجعه فرمایید : conference.cesir.ir
به امید دیدار در شهر زیبای بابلسر | دبیرخانه کنفرانس

اطلاعیه
ثبت مقالات کنفرانس در ISC
با سلام و درود خدمت پژوهشگران عزیز
در کمال خوشحالی به اطلاع کلیه استادان، پژوهشگران و نویسندگان گرامی می‌رساند بر اساس مجوز صادره از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) کلیه مقالات پذیرش شده در " سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی " که در مورخه ۲۲- ۲۰ مهرماه در دانشگاه فرهنگیان مازندران پردیس بابلسر برگزار خواهد شد، از امتیاز پژوهشی برخوردار بوده و دانشگاه‌ها و موسسات ذیربط موظف به اعطای امتیاز مربوطه به نویسندگان خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید : conference.cesir.ir
به امید دیدار در شهر زیبای بابلسر

دبیرخانه کنفرانس
امتیازات شرکت در سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی

  1. شرکت در جلسه سخنرانی سخنرانان کلیدی از کشورهای ژاپن، مالزی، آفریقای جنوبی و اوگاندا و آگاهی از تجارب بین المللی 
  2. شرکت در جلسه سخنرانی دبیرکل محترم شورای‌عالی آموزش و پرورش جناب آقای دکتر امانی
  3. شرکت در مراسم بزرگداشت جناب آقای دکتر علی محمد الماسی، استاد بازنشسته دانشگاه علامه طباطبایی و یکی از پیشکسوتان حوزه مطالعات تطبیقی در تعلیم و تربیت
  4. شرکت در دو پنل تخصصی با حضور استادان مبرز و هم چنین ثبت مقالات در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)
  5. دریافت ۲ جلد کتاب
  6. دریافت گواهی پذیرش مقاله
  7. دو نهار و پذیرایی
  8. فرصت بازدید از اماکن فرهنگی
  9. شرکت در برنامه فرهنگی

اختتامیه کنفرانس
هم چنین طبق مصوبه هیات مدیره انجمن برای اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است، علاوه بر این در تخصیص بعضی تسهیلات، اولویت با نویسندگانی خواهد بود که زودتر مقاله خود را ارسال و پذیرش دریافت کرده باشند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به دو بخش امتیازات و هزینه ها در سامانه کنفرانس مراجعه فرمایید : www.conference.cesir.ir
سلامت و موفق باشید

اطلاع رسانی
سلام و درود 
با عنایت به رعایت استانداردهای علمی و پژوهشی و نظر به استقبال پژوهشگران عزیز از برگزاری سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی، نظر نویسندگان عزیز را به رعایت موارد زیر جلب می‌نماییم :

  1. کلیه برنامه های کنفرانس به صورت حضوری برگزار می‌گردد و به علت سرعت اندک اینترنت، هیچ برنامه مجازی وجود ندارد.
  2. تعداد نویسندگان هر مقاله نباید بیش از ۴ نفر باشد، لطفا از ارسال مقالات با اسامی بیش از چهار نفر جدا خودداری فرمایید.
  3. فقط یک نفر از نویسندگان می‌تواند در کنفرانس شرکت نماید، شرکت دیگر نویسندگان منوط به پرداخت هزینه است بر اساس جدول مندرج در بخش هزینه ها در سامانه کنفرانس
  4. در صورتی که نام نویسنده اول در چند مقاله تکراری باشد، در مقاله دوم به بعد پرداخت هزینه کاهش می‌یابد ولی در همه این مقالات فقط یک نویسنده می‌تواند در کنفرانس شرکت نماید.
  5. نویسندگانی که مقالات آنان پذیرفته شده است لطفا هر چه سریع تر نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام طبق جدول مندرج در سامانه کنفرانس اقدام نمایند.
  6. بر اساس تجارب قبلی و همگام با فرهنگ غالب معمولا اکثر نویسندگان در روزهای پایانی مهلت ارسال مقاله شروع به نوشتن و ارسال مقاله می‌نمایند در حالی که اینکار باعث کاهش سرعت داوری و اختلال در سایر امور همچون تهیه گواهی پذیرش مقالات می‌شود. لذا از همه عزیزان پژوهشگر خواهشمندیم ارسال مقالات ارزشمند خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.

دبیرخانه کنفرانس | www.conference.cesir.ir

 

با سلام و درود
بدین وسیله به اطلاع معلمان پژوهشگر که مقالات آنان در " سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی" موفق به کسب پذیرش نهایی شده می‌رساند که ضمن مراجعه به بخش هزینه (در صفحه اصلی وب سایت کنفرانس و مطالعه نحوه پرداخت هزینه)، مدارک زیر را جهت صدور تقدیرنامه دبیر کل محترم شورای عالی آموزش و پرورش به شماره واتس آپ 09160763513 ارسال نمایند:

  1. نام و نام خانوادگی
  2. کد پرسنلی
  3. شماره موبایل
  4. تصویر فیش واریز هزینه کنفرانس
  5. کد مقاله پذیرفته شده

 
معلمان عزیز توجه فرمایند که اولا در هر مقاله فقط به یک نویسنده دارای کد پرسنلی تقدیرنامه دبیرکل محترم شورای عالی آموزش و پرورش داده خواهد شد؛ ثانیا، به مقالات دوم و سوم که نام نویسنده اول در آن تغییر نکرده باشد فقط تقدیرنامه به مقاله اول تعلق می‌گیرد. ثالثا، از آنجایی که تعداد تقدیرنامه های صادره محدود است، اولویت با نویسندگانی خواهد بود که زود مقالات خود را ارسال نموده و ضمن دریافت پذیرش، هزینه کنفرانس را پرداخت کرده باشند.
سلامت و موفق باشید
دبیرخانه کنفرانس

صدور گواهی های سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی

سلام و درود 
بدینوسیله به اطلاع کلیه پژوهشگران عزیز که در سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی شرکت کرده اند می‌رساند از آنجایی که صدور ۳ گواهی عضویت انجمن + گواهی پذیرش مقاله + تقدیرنامه معلمان پژوهشگر زمان بر است، لذا خواهشمندیم برای جلوگیری از بروز تاخیر نویسندگانی که پذیرش نهایی مقاله خود را دریافت نموده اند هرچه سریع تر نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس اقدام نمایند؛ لطفا در این راستا به موارد زیر توجه فرمایید :

  1. لطفا تصویر فیش هزینه ثبت نام را همراه با نام و نام خانوادگی به شماره واتس آپ 09903388101 ارسال نمایید.
  2. برای دریافت کارت عضویت انجمن سال 1401، لطفا تصویر کپی فیش حق عضویت را همراه با نام و نام خانوادگی + کد ملی + تصویر فیش به شماره واتس آپ 09397989866 ارسال نمایید.
  3. لطفا برای دریافت گواهی پذیرش مقاله نام و نام خانوادگی نویسنده اول + کد مقاله + تصویر فیش را به شماره واتس آپ 09397989866 ارسال نمایید، گواهی های صادره از طریق ثبت کد مقاله در سایت www.vcert.ir در دسترس محققان قرار می‌گیرد.
  4. معلمان پژوهشگر متقاضی دریافت تقدیرنامه دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش لطفا کد پرسنلی + نام و نام خانوادگی + کد مقاله + تصویر فیش هزینه کنفرانس را به شماره 09160763513 ارسال نمایند؛ توجه فرمایید که به هر مقاله فقط یک تقدیرنامه به یکی از نویسندگان داده می‌شود و هم چنین به علت محدودیت تعداد تقدیرنامه ها، اولویت با کسانی است که زودتر درخواست نموده باشند.

سلامت و موفق باشید | دبیرخانه کنفرانس

 

سومین کنفرانس بین المللی

صدور گواهی های سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی

سلام و درود
بدینوسیله به اطلاع کلیه پژوهشگران عزیز که در سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی شرکت کرده اند می‌رساند از آنجایی که صدور 3 گواهی عضویت انجمن + گواهی پذیرش مقاله + تقدیرنامه معلمان پژوهشگر زمان بر است، لذا خواهشمندیم برای جلوگیری از بروز تاخیر نویسندگانی که پذیرش نهایی مقاله خود را دریافت نموده اند هرچه سریع تر نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس اقدام نمایند؛ لطفا در این راستا به موارد زیر توجه فرمایید :

  1. لطفا تصویر فیش هزینه ثبت نام را همراه با نام و نام خانوادگی به شماره واتس آپی ۰۹۹۰۳۳۸۸۱۰۱ ارسال نمایید.
  2. برای دریافت کارت عضویت انجمن سال ۱۴۰۱، لطفا تصویر کپی فیش حق عضویت را همراه با نام و نام خانوادگی + کد ملی + تصویر فیش به شماره واتس آپی ۰۹۳۹۷۹۸۹۸۶۶ ارسال نمایید.
  3. لطفا برای دریافت گواهی پذیرش مقاله نام و نام خانوادگی نویسنده اول + کد مقاله + تصویر فیش را به شماره واتس آپی ۰۹۳۹۷۹۸۹۸۶۶ارسال نمایید. گواهی های صادره از طریق ثبت کد مقاله در سایت www.vcert.ir در دسترس محققان قرار می‌گیرد.
  4. معلمان پژوهشگر متقاضی دریافت تقدیرنامه دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش لطفا کدپرسنلی + نام و نام خانوادگی + کد مقاله و + تصویر فیش هزینه کنفرانس را به شماره ۰۹۱۶۰۷۶۳۵۱۳ ارسال نمایند. توجه فرمایید که به هر مقاله فقط یک تقدیرنامه به یکی از نویسندگان داده می‌شود و هم چنین به علت محدودیت تعداد تقدیرنامه ها، اولویت با کسانی است که زودتر درخواست نموده باشند.

آدرس سایت کنفرانس | www.conference.cesir.ir
سلامت و موفق باشید
دبیرخانه کنفرانس

با سلام و درود
با عنایت به پرسش بعضی از پژوهشگران عزیز موارد زیر در خصوص هزینه ثبت نام و شرکت در کنفرانس به اطلاع می‌رساند : 

  1. هر مقاله یک هزینه بیشتر ندارد. برای مثال اگر هزینه ثبت نام برای مقاله 500 هزار تومان باشد این مبلغ بین نویسندگان تقسیم می‌شود.
  2. هزینه مقاله دوم به بعد 100 هزار تومان است به شرط اینکه نام نویسنده اول در کلیه مقالات ارسالی ثابت باشد. 
  3. فرقی بین شرکت حضوری یا غیرحضوری از لحاظ میزان هزینه ثبت نام وجود ندارد، گواهی پذیرش مقالات به صورت آنلاین تقدیم میشود و لذا کسانی که به صورت غیر حضوری شرکت کنند از دریافت کتاب و هم چنین بهره مندی مستقیم از برنامه های کنفرانس محروم می‌شوند؛ نویسندگان عضو انجمن می‌توانند برای دریافت کارت عضویت خود یک نفر را که در کنفرانس حضور می‌يابد به عنوان‌ نماینده خود جهت دریافت کارت معرفی کنند.

با تشکر بسیار| دبیرخانه کنفرانس

 

سومین کنفرانس بین المللی

 

رویداد

سلام و درود

هیات مدیره انجمن در کمال مسرت اکران فیلم مستند " مشق امشب " را با حضور کارگردان فیلم جناب آقای مهران نعمت الهی به عنوان یکی از فعالیت های جانبی " سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی" به اطلاع کلیه شرکت کنندگان عزیز می‌رساند. فیلم مشق امشب در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایدفا در آمستردام هلند و در جشنواره‌ های کشورهای اسلوونی، ترکیه و سوئیس به نمایش درآمده و جوایز متعددی کسب نموده است. روزنامه گاردین در یادداشتی فیلم مشق امشب را تحسین کرده است. این مستند مضمونی را که عباس کیارستمی در فیلم ماندگار مشق شب به آن پرداخته بود، به روز رسانی می‌کند.

مستند مشق امشب در حال حاضر در سینما تیکت بر پرده نمایش است.

 

نحوه حضور در محل " سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی "

سلام و درود

با عنایت به فرصت کوتاه باقیمانده تا برگزاری " سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی " ( چهارشنبه و پنج شنبه مورخه ۲۸- ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ) به اطلاع کلیه پژوهشگران عزیز می‌رساند طبق مصوبه دبیرخانه کنفرانس، در هر مقاله فقط یکی از نویسندگان می‌تواند به نمایندگی از بقیه در محل کنفرانس حضور یابد ( آدرس محل برگزاری : استان مازندران، بابلسر، جاده بابل- بابلسر، هادی شهر، مرکز آموزشی- پژوهشی امام علی دانشگاه فرهنگیان ).

لذا بدینوسیله از نویسندگان عزیز که مقالات آنان پذیرفته شده و مراحل ثبت نام را طی کرده اند خواهشمندیم پس از توافق با یکدیگر، فقط نام و نام خانوادگی فرد شرکت کننده را همراه با چهار شماره آخر کد مقاله به شماره موبایل ۰۹۰۳۳۸۹۱۸۷۸ فقط از طریق ارسال پیامک اطلاع دهید.

لطفا توجه فرمایید دارنده این شماره موبایل فاقد هرگونه اطلاعات در خصوص مکان کنفرانس و سایر موضوعات مرتبط می‌باشند. لذا لطفا از ارسال پیام های دیگر به ایشان خودداری فرمایید. نویسندگان عزیز می‌توانند برای دریافت اطلاعات جدید هر از چندی سایت کنفرانس را چک نموده یا سوالات خود را به Irancomparative@gmail.com ایمیل نمایند.

سلامت و شادکام باشید
دبیرخانه کنفرانس

 

با سلام و درود خدمت کلیه نویسندگان عزیز

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند تقدیرنامه دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در فرمت کاغذی ابر و باد تهیه و انشاالله در روز اول کنفرانس به معلمان پژوهشگر یا نمایندگان آنها تقدیم خواهد شد. معلمان عزیز که موفق به حضور در بابلسر نمی‌شوند برای دریافت تقدیرنامه لازم است بعد از برگزاری کنفرانس نام و نام خانوادگی خود را همراه با آدرس کامل پستی ( ارائه کد پستی و شماره موبایل الزامی است ) به شماره ۰۹۱۶۰۷۶۳۵۱۳ ارسال نمایند. بدیهی است که هزینه پست بر عهده متقاضیان خواهد بود.

سلامت و شادکام باشید
دبیرخانه سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی

 

 

صدور گواهی داوری

با سلام و سپاس فراوان و تبریگ دوباره سال نو.

بدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای محترم کمیته علمی و داوران عزیز " سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی " می‌رساند جهت دریافت گواهی عضویت در کمیته علمی و گواهی داوری یک عکس پرسنلی همراه با کد ملی برای جناب آقای دکتر میرزایی به شماره ایتا یا تلگرام یا واتس آپ ۰۹۳۹۷۳۸۹۸۶۶ همراه با آدرس ایمیل ارسال فرمایید. کارت های صادره به صورت فایل رنگی پی دی اف تقدیم می‌گردد. شما بزرگواران می‌توانید فایل را در صورت نیاز پرینت فرمایید.

سلامت باشید و به امید دیدار

 

بدینوسیله به اطلاع کلیه نویسندگان عزیز می‌رساند با عنایت به ضییق وقت و فشردگی برنامه های کنفرانس، متاسفانه فقط حدود ۱۵ سخنرانی بیشتر ارائه نمی‌گردد. لذا نویسندگان عزیز لزومی به تهیه پاورپوینت و کسب آمادگی برای ارائه سخنرانی خود ندارند. البته مستحضر هستید برای اینکه عزیزان در روند ارزیابی مقاله خود در سازمان ها و محل کار خود امتیاز کامل را دریافت کنند در گواهی ها از واژه " پذیرش مقاله به صورت سخنرانی " استفاده شده است. هم چنین خوشبختانه تا امروز بیش از ۹۵ درصد مقالات پذیرش گرفته توسط برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر میرزایی عزیز در سایت isc ثبت گردیده است و همه نویسندگان عزیز مشمول امتیاز آن می‌شوند. انشاالله بعد از پایان کنفرانس و بارگذاری همه مقالات در سامانه isc نحوه چک مقالات توسط دکتر میرزایی بزرگوار به سمع و نظر دوستان خواهد رسید. در پایان مجددا خواهشمندم عزیزانی که به صورت حضوری در کنفرانس شرکت می‌کنند نام و نام خانوادگی خود را همراه با کد مقاله هر چه سریع تر به صورت پیامک فقط به شماره موبایل ۰۹۰۳۳۸۹۱۸۷۸ ارسال نمایند.

سلامت و موفق باشید
دبیرخانه کنفرانس

 

سومین کنفرانس بین المللی

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر