menusearch
cesir.ir

چهارده

جستجو
پیام مهم در خصوص اسکان در کنفرانس پیام مهم در خصوص اسکان در کنفرانس سلام و درود

بدینوسیله مجددا توجه کلیه نویسندگان عزیز را که به صورت حضوری در سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی شرکت می‌کنند به موارد زیر جلب می‌نمایم :

۱. برای اسکان تعداد ۴۰ تخت فقط برای خانم ها در مرکز امام علی ( ع ) در نظر گرفته شده و به کسانی اختصاص یافته که قبلا ثبت نام کرده اند. هم چنین تعداد ۳۰ تخت در خوابگاه پردیس پسران شهید رجایی شهر بابل برای آقایان اختصاص یافته است. دانشگاه فرهنگیان و انجمن متاسفانه قادر به تدارک امکانات بیشتر برای سایر عزیزان نیست. لذا از کلیه مسافران عزیز خواهشمندیم پیش از سفر در خصوص اسکان خود اقدامات لازم را به عمل آورند.

۲. از آنجایی که بین مرکز امام علی هادی شهر با پردیس شهید رجایی بابل حدود ۵۰ کیلومتر فاصله وجود دارد از کلیه آقایانی که قرار است در بابل اسکان یابند خواهشمندیم از ظهر روز سه شنبه مورخه ۲۶ اردیبهشت به پردیس مذکور مراجعه کرده و از آمدن به مرکز امام علی در این روز جدا خودداری ورزند. ما از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه مورخه ۲۷ اردیبهشت در خدمت همه عزیزان در مرکز امام علی خواهیم بود.

۳. اسامی تعدادی از هتل ها و مراکز اقامتی به پیوست ارسال می‌گردد.

۴. تقدیرنامه دبیرکل محترم شورای‌عالی آموزش و پرورش از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه مورخه ۲۷ اردیبهشت به ترتیب حروف الفبا در روی سه میز جدا قرار گرفته و به معلمان پژوهشگر یا نمایندگان انها تقدیم می‌گردد. مابقی تقدیرنامه ها بعد از کنفرانس از طریق پست ارسال می‌گردد.

سلامت و شادکام باشید
دبیرخانه کنفرانس
پنج شنبه بیست و یکم اردیبهشت ۰۲
برنامه های سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی  برنامه های سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی  برنامه های سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی  سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ۰۲ اسکان شرکت کنندگان همایش اسکان شرکت کنندگان همایش با سلام و احترام

همانگونه که قبلا نیز به استحضار همه نویسندگان عزیز رسید متاسفانه امکان اسکان برای همه عزیزان شرکت کننده در مجموعه امام علی (ع ) موجود نیست. ماکزیمم ظرفیت اسکان برای خانم های شرکت کننده در اتاق های دو، سه و چهار تخته که حمام و سیستم بهداشتی در راهرو و به صورت مشترک وجود دارد، ۴۰ نفر است. هم چنین تعداد ۳۰ تخت در خوابگاه پردیس تربیت معلم پسران که در بابل قرار دارد به آقایان مجرد اختصاص یافته است. لذا خواهشمندیم از آوردن همراه به شدت خودداری فرمایید. اولویت واگذاری این تخت ها با دوستانی است که قبلا حضور فیزیکی خود را به ما اعلام کرده اند. هم چنین باید به اطلاع برسانم شهر بابلسر دارای مجموعه سوئیت های ارزان قیمتی با نام پارکینگ ۱ و ۲ و ۳ در جوار ساحل دریا است که عزیزان می‌توانند به صورت خانوادگی اجاره نمایند. آخرین نکته اینکه در هیچ کجای دنیا دست اندرکاران کنفرانس ها مسئولیت و تعهدی در قبال اسکان شرکت کنندگان ندارند مگر اینکه در مرحله ثبت نام و در سایت کنفرانس این موضوع را به صراحت تعهد کرده باشند. انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران نیز همچون شما بزرگواران نقش میهمان را دارد و میزبان، دانشگاه فرهنگیان است. لذا دانشگاه فرهنگیان در حد امکانات خود به عزیزان کمک خواهد نمود و نه بیشتر.

سلامت و شادکام باشید
دبیرخانه کنفرانس

سلامت باشید
دبیرخانه
سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ۰۲
برنامه های سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی  برنامه های سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی  برنامه های سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی
 بدینوسیله برنامه های متنوع سومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و پرورش تطبیقی که از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری در مجموعه آموزشی - پژوهشی امام علی(ع) دانشگاه فرهنگیان پردیس بابلسر آغاز می‌گردد به سمع و نظر کلیه سخنرانان، نویسندگان و تطبیق گران عزیز می‌رسد. از کلیه سخنرانان و شرکت کنندگان بزرگوار خواهشمندیم با عنایت به فشردگی برنامه های کنفرانس، تمهیدات لازم را برای حضور به موقع در محل کنفرانس پیش بینی نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به آدرس زیر مراجعه نمایید : 
conference.cesir.ir 

هم چنین سوالات احتمالی خویش را به ایمیل زیر ارسال فرمایید. 

Irancomparative@gmail.com 

سلامت و شادکام باشید


سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ۰۲
سومین کنفرانس آموزش و پرورش تطبیقی با حضور اساتید مطرح داخلی و خارجی در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت ماه 1402 در بابلسر برگزار می‌شود سومین کنفرانس آموزش و پرورش تطبیقی با حضور اساتید مطرح داخلی و خارجی در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت ماه 1402 در بابلسر برگزار می‌شود سومین کنفرانس آموزش و پرورش تطبیقی با حضور اساتید مطرح داخلی و خارجی در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت ماه 1402 در بابلسر برگزار می‌شود چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ۰۲